torsdag 25 december 2008

juldagen


Då va julafton över..
Jag fick nästan allt jag önskade mig igår:) är verkligen nöjd o tacksam för julklapparna!
Fick smycken klädr väska osv:)
Vi åt mat o hade trevligt självklart såg vi på kalle!
Lika bra som alltid!
Det ända som fattades var sofie. men vi hade så trevligt utan henne.
Vi spalade spel senare på kvällen o när mammsen o pappsen skulle sova tog jag o Nathalie på en film, ensam hemma:) den tillhör verkligen julen, de är ett måste att se den.. Efter den så gick jag o nathalie o la oss lr vi pratade lite först:D Har verkligen saknat all syster snack. Men nu har hon åkt vidare till USA( så länge fick man ha henne hemma) men det var kul så länge de varade.



Idag har jag sett film me mammsen medans pappa körde nathalie till flyget sen drog jag ut o red me kalle.. Jag tog me mig vofflan så tog jag två smällar i en:) det gick faktiskt bra=)
Trodde för en stund sen att vi hade ett par i "gänget" men de va tydligen inte sant:/ det hade varit så sjukt roligt men så va de inte...
Imorgon blir det stan med Maja, ska ta hål i öronen osv:)



Pusssss

1 kommentar:

  1. Tack för en underbar Jul!
    Du har ställt upp till 100% hela tiden för mig.
    Älskar dig så mycket<3
    Mammsen

    SvaraRadera