fredag 29 maj 2015

I morgon åker vi!!

Har haft en sådan där stressig dag idag! 
Tvätta, vart på stan och handlat det viktigaste till i morgon och vart förbi Bromma flygplats för att lämna min nyckel till pappa så dom kommer in i lägenheten nästa helg när vi ännu inte hunnit komma hem. 
Det som va absolut värst med idag var alla förseningar på bussarna.. Fyfaan säger jag bara! Tog 2 h hem istället för 1 h... Stod verkligen helt still i flera minuter både dit och hem, som tur var så var det bara försenat 15 min när jag åkte dit så hann iaf ta en kaffe med pappa innan han skulle vidare till Gotland. 

Blev ännu mer stressad när min mobil höll på att dö då jag åkte på sms biljett hela vägen hem. Men med 4% kvar tog jag mig hem så jag kunde springa till tvättstugan för att inte missa min tid! 

Men nog om det! 
I morgon åker vi äntligen till Cypern och har det mysigt! Sol, värme och avkoppling kommer sitta fint innan vi kommer hem igen och ska jobba som tusan! Har längtat efter den här veckan såå länge och äntligen är den här! 

Igår var jag på Gröna Lund och Jessie J med massa fina vänner/familj! 
Kallt som fan var det men riktigt mysigt och framförallt roligt! :) har massa bilder från igår så ska försöka hinna med att lägga upp några! Annars får ni bilder från värmen istället! 
Men nu ska jag försöka sova, Gustav somnade för längesen så är väl min tur nu så jag är pigg när vi ska resa! 
Puss 

2 kommentarer:

  1. Ha nu en trevlig o skön semester. Det är ni värda. Puss på dig o Gustav

    SvaraRadera