onsdag 18 mars 2015

Hemmafru

Idag har jag fixat mina fransar hos underbara Ida, känns alltid skönt att fixa till dom
och känner mig alltid som en ny människa efteråt!Helt underbart!
Sen när jag kom hem blev det städning, fixade även hemförsäkring till oss.
Skönt att ha det gjort så man vet att allt är försäkrat ifall det skulle vara något ("peppar,peppar").
Har även börjat fixa mina naglar, blev dock en liten paus i det då det är hockey nu, men får fortsätta i pausen bara :) Känner att det här dagen behövdes, lite egenfix/lyx gör alltid en att må lite bättre!
Hoppas på att mannen kommer hem lite tidigare än han brukar från jobbet så vi kan äta middag i hyfsad tid, dvs inte runt 22-22.30. Chansen är däremot inte så stor att det händer men man kan alltid hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar