onsdag 5 mars 2014

Inte kul..

Hela dansskolan är nästan sjuk just nu.. Och då syftar jag på oss lärare. Är helt galet och absolut inge bra! Tur att vi har några friska som ställer upp som änglar just nu men det här fungerar inte riktigt i längden.. Det är inte bra för någons del. Och att ha skuldkänslor för att man är sjuk och inte kan jobba känns inte heller bra.. 
Halsen känns iaf en aning bättre, väldigt lite men ändå bättre men febern vill inte ge sig :( får panik på det här!!! 

Jag har iaf en grym rooomie som kommer hem med kladdkaka när jag ligger sjuk! Fick även lite massage nu på kvällen så huvudvärken skulle släppa lite. Tack snälla Towe ❤️ 

Hoppas även nu att jag mår bättre i morgon när jag vaknar så jag kan jobba, men om jag knappt orkar gå till köket och tbx kan det bli väldigt tufft! Men med lite vilja kanske det går vem vet.. 
Kroppen gör så otroligt ont men det är bara att proppa i sig tabletter så ska väl det hjälpa lite så jag iaf kan sova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar