tisdag 10 december 2013

Strength

Jag vet att det var galet längesen jag bloggade och fått endel pikar pga det.. Men just nu är det fullfart hela tiden, ingen direkt vila. Men det är roligt även om det tyvärr har börjat kännas i kroppen. Var hos min underbara sjukgymnast idag för att fixa till både ryggen och knät. Det visade sig vara ett uttänjt ledband på insidan av knät... Inte jätte roligt att höra men jag fick iaf dansa nu de här sista dagarna inför föreställningen och allt, vilket känns super skönt!!! Men.. Jag var tvungen att känna efter ordentligt hur känt är och det är väl inte direkt min bästa sida, det där med att känna efter ordentligt hur kroppen mår. Men ska göra mitt bästa! :) efter helgen är det slut på dansen i några veckor, dvs. Mitt knä och kropp har tid att vila upp sig! Men jag ångrar ingenting! Jag har två roliga jobb och har underbara kollegor. Helgen kommer bli tuff då det är föreställningar både lördag och söndag i Eskilstuna, plus att jag även jobbar i Sthlm på Laroy och Spy bar fredag-lördag. (Jobb/dans 24/7 ) ! Men tänker kämpa på så gott det går och tror det kommer funka bra iaf ;) bara att bita ihop! Nu måste jag verkligen försöka somna trots att jag har ont. Sov gott ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar