måndag 7 oktober 2013

Minnen ..

Dum som jag är skulle jag bara kolla igenom bloggen eftersom jag bara har bloggat från mobilen på sista tiden, kom in på gamla inlägg och kunde inte sluta läsa igenom dom.. 
Alla jobbiga inlägg, deppiga och allt om min rygg och det som va runt omkring när det var som värst. Och det slog mig att det har snart gått 5 år sen det började, jag är mycket bättre men vissa dagar gör ondare än andra. Ungefär som idag och de senaste dagarna har inte direkt vart smärtfritt, men som sagt det går väl inte att jämföra den "lilla" smärtan jag har idag och den jag hade förut. Det tackar jag Stockholm Clinic för men visst går tankarna neråt ibland då man känner att det kanske inte blir bra utan att det alltid kommer gå upp och ner. Men det är inget jag kan veta nu men alla dippar är alltid jobbigt att handskas med måste jag erkänna. Men som sagt jag är glad att jag inte behöver äta massa smärtstillande heeela tiden och att jag äntligen kan dansa. Det är något som betyder mycket för mig. 
Men just nu är ryggen inte på min sida utan bara gör ont tyvärr.. Men livet går vidare och tur är väl det. I morgon ska jag upp tidigt och undervisa på Slagstaskolan, fruktansvärt tidigt men jobb är jobb ;) Sov gott alla fina! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar