onsdag 21 augusti 2013

Dag 1 av 5 ...

Nu är dag ett avklarad av 5 stressiga dagar! Massa jobb och massor att göra, men det är kul att det händer lite. Känns dock som jag inte riktigt har tid för allt bara som gör mig en aningen stressad! Har iaf fixat med den stora leveransen från Grazette nu på kvällen, känns skönt! Kom ju hem i nättras och sen har jag jobbat på time hela dagen så har inte funnits tid för det men nu så. 
I morgon blir det stressigt då med.. Ska till läkaren, har kunder (Style By Nellmer) och sen på kvällen kommer min morbror och hans fru hem till oss för att sedan äta kräftor! Sen har jag fullt upp med annat efter det. Borde nog sova nu och samla kraft! Puss :) 
Btw.. Förlåt mamma att jag va på dåligt humör.. Älskar dig det vet du<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar