tisdag 23 juli 2013

Tuff dag!

Testade syrrans skor för att se om dom kunde funka med min rygg.. det gjorde dom inte! Efter en lång dag på jobbet ståendes blev det åt helvete med ryggen. Bara att ta tabletter igen då.. Dags att boka tid på Sthlm Clinic nu tror jag, var så länge sen nu. Not good at all... 
Var även förbi Morfars gamla lägenhet för att sälja soffa bl.a. var mindre kul att va där själv ett bra tag och bara sitta och vänta. Fixade iofs lite samtidigt men det känns varje gång man är där. det gör det verkligen! Saknar dig så mycket Morfar <3>
 Vissa dagar är jobbigare än andra men du finns alltid i mina tankar. 
Ska försöka sova nu då det är en full jobbdag i morgon med.  
Har iaf en hund och katt som gör mig sällskap i sängen. mys! 
Sov gott!

Hade även min bästa vän här en stund ikväll! 
Älskar dig hjärtat !<3 p="">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar