söndag 23 juni 2013

Bara att fortsätta!

Mycket som händer, är full fart hela tiden, men efter den här veckan ska det nog lugna ner sig lite iaf. Har hunnit med jobb på Summerburst i sthlm som värdinna, danslärare på Fårölägret och mycket mer.
Just nu är det så mycket i huvudet så det blir svårt att rensa upp,
om ni förstår vad jag menar(?) 
Morfars begravning är på fredag, vilket betyder att det är massoor som ska fixas den här veckan utöver jobb och det vanliga. Det tar lite extra kan jag erkänna när det är en så känslig händelse men vi ska nog klara av det här tillsammans på ett bra sätt. 
Att vissa människor gör en besviken just nu, blir väl lite extra och kan erkänna att jag bara trycker bort allt som är "jobbigt", just nu orkar jag inte ha mer som tynger ner mig och så är det bara. Om ni vill finnas där för mig får ni jätte gärna vara det, men det är inget jag kommer be om lr kämpa för.
Ska försöka sova lite nu. 
Sov gott!

1 kommentar: