torsdag 30 juni 2011

Day 3 in America

Just nu sitter jag i bilen på väg till hotellet vi ska bo på i natt! 
Va hos en naprapat/kiropraktor idag för att se vad han tyckte om min rygg osv, han va riktigt duktig och nu vill jag inte åka hem.. Han höll på med min rygg, det gjorde grymt ont men bara det blir bättre av det så är det lugnt. Han var super snäll och kommer få behandlingar nästan varje dag nu tills jag åker hem, han jobbar till och med helg för min skull !! Bara för att förhoppningsvis göra det lite bättre för mig. 
Känns väldigt tråkigt bara att en av mina sjukgymnaster hemma i Sverige har tränat mig fel under en  lååång tid och gjort ryggen ännu värre ..  Så nu lär det ta ett tag tills jag får tbx mina muskler som jag hade och behöver ! Har ett stort förtroende för Randy Carlson  och litar på det han gör fullt ut! 

Vi är iaf på väg till mall of America, men vi stannade lite innan vid andra affärer med massa rea osv! Gick in i himmelriket typ haha! Massa högklackade märkesskor och suuper fina!!! Hade väldigt svårt att bestämma mig men det slutade iaf med tre st! 
Hade kunnat köpt sååå många fler om jag hade haft mer pengar hehe men men! 
Btw. Det är 30 grader ute nu , alltså på natten !! It's Unbelievable.. Well good night everyone :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar