onsdag 16 mars 2011

She can work it just fine

Hoppas på att kunna sova bättre i natt!
I nättras slutade det med elektoder på ryggen för att kunna hålla mig lugn överhuvudtaget, somnade iaf tillslut men blev ingen skola för mig idag ändå.. Ryggen låser sig, vilket inte alls är skönt kan jag lova!
Brynäs förlora även ikväll så nu va det slutspelet över.. jätte tråkigt medtanke på hur hårt laget kämpade trots alla skador och sjukdomar i laget! Och speciellt när det va de viktigaste spelarna som försvann en efter en..
Men är ändå en stolt brynäsare som älskar sitt lag lika mycket!
Gillar däremot inte alls Färjestad och hur de "spelar hockey" .. kan nästan tro att det är ett fotbollslag från Italien.. slänger sig för allt och är ute efter att skada fyfan!

Jaja nu kom även sotis upp i sängen så nu ska jag mysa med mina två katter och försöka somna så jag är pigg till imorgon! Godnatt och Sov gott!


(Har svårt att bestämma mig över hur jag ska göra med min 18 årsfest ... hm!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar