söndag 22 augusti 2010

Sthlm with the girls!

I lördags morse åkte jag och maja in med Benita för att hämta upp Moa och Emelie innan båten.
Träffade flickorna där, kom fram till att det bara blev 9 som åkte men det gjorde absolut ingenting!! Vi har haft sån jävla tur och flyt den här resan!
Tåg, buss, tunnelbana, båt ja allt gick som på räls;) haha!
Gick på stan en stund och åt mat innan grönan, fick med en jacka hem sen fick jag stoppa eftersom det inte är den 25 än....


Drog sen till grönan allihopen och påbörjade en grym dag!
Maja tog sin Grönalundoskuld och jag är såååå stolt över henne<3
Vi åkte verkligen allt, men Insane va det värsta jag vart med om! Både jag och maja trodde vi skulle döö, det va hemskt! haha vi hamnade även i den värsta vagnen så de va väl inte så konstigt..
Vi hade iaf sjukt roligt och det är en resa som inte kommer glömmas, vi skrek som f****n och våra halsar mår inte så bra idag men men sånt man får ta;)
Min rygg va inte på min sida direkt men med så underbara tjejer kunde inte dagen förstöras!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar