tisdag 27 juli 2010

you make me smile

Den här dagen har vart riktigt lång måste jag säga..
Började med att klockan ringde vid 8 så jag skulle hinna vakna till lite innan jag blev hämtad lite innan 9, märker att mitt simkort inte funkar för att comviq stängt av det utan att jag fått det nya.. Va sådär jätte glad tidigt på morgonen utan en fungerade mobil... Men men det löste sig tillslut!
Vi åkte med 9 färjan över till fårö för att hinna dra till hästarna och fixa lite innan kunderna skulle komma. Det var jag och Sara som hade turen så det var rikigt kul och en skön start på dagen ändå att komma ut i friska luften och rida som jag lääängtat efter!! :)
Red Seifur (unghäst .. ) ja han har väl sin egen vilja om man säger så men efter lite uppfostran slutade det bra! Fick lite brännmärken osv på fingrarna efter tyglarna men sånt som händer..
Men det svinder som f***n!

Va hemma en ca en timme, duschade, åt mat och sen direkt iväg till jobbet!
Finns så underbara människor som gör ens dag bra, även när det finns idioter som bara vill förstöra. Ja... vad ska jag säga(?) tack för alla fina ord!

Jag längtar tills imorgon så ska sova nu!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar