onsdag 2 juni 2010

03.12

Tjooho nu är jag äntligen klar med pluggandet för ikväll:)
Har pluggat hela dagen typ fast i små korta perioder med tanke på hjärnskakningen...
Legat ute i solen en stund också va suuper skönt fast fick mer ont i huvudet så blev inte så länge tyvärr! Har pluggat lite frisör, är klar med hela datakunskapen nu!!!! och sen naturen..
Har ännu lite kvar på naturen men inte mycket alls, känns grymt skönt!:D

Ligger iaf i sängen nu efter en lång dag och ska försöka sova några timmar iaf och sen hoppas på att jag mår hyfsat bra imorgon så jag kan se på alla studenter:)
Ska även till en av mina sjukgymnaster imorgon som kommer bli sååååå sköönt!!!
Tillskillnad från Monica min andra sjukgymnast då det bara är smääärta hela tiden..

Godnatt och sov så gott!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar