måndag 12 oktober 2009

Första dagen på salongen

Dagen började med att alex skjutsade oss(rebecca,frida och mig) till våra olika salonger..
Direkt när jag kom dit hann jag bara hänga av mig mina kläder för att svara i telefon och skriva upp en bokning! va lite nervös men det gick bra:)
Efter det kom en man som ville raka av sig allt hår på huvudet, som led till att jag skulle göra det med hjälp av min handledare! Det gick bra mén va lite läskigt om jag ska vara ärlig:P
Och dom sa att om det kommer in en till som vill raka av allt ska jag göra det helt själv typ:) jätte roligt!!
Tvättade håret på en av frisörerna och fönade det och i slutet rullade jag permanet som jag fick VG på:D as glad men jag såg mina egna fel direkt men gör det bättre nästa gång/ imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar