onsdag 30 september 2009

Finns det något positivt i mitt liv?

Finns så mycket som händer just nu och som har hänt och inget av det mår jag bättre av.. orkar snart inte mer!
Allt jag hade förut vad tog det vägen?
Dansen?
Känslan?
Glädjen?
Träningen?
Den personen jag litade mest på som visste allt om mig!

Saknar allt, mina systrar , pappa som jämt är borta, morfar som ligger på sjukhuset, dansen, att kunna träna och inte behöva tänka hela tiden på vad som händer om jag gör det här och vad jag kommer missa!
Finns mycket som jag vill ha tillbaka som jag aldrig kommer få.
Kommer jag någonsin bli en bra dansare efter det här? ser inte så ljust ut just nu om jag ska vara ärlig!
Och att ha bråk innom familjen hjälper inte till särskilt mycket heller.

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig på allt.
    Det är jobbigt just nu men vi får försöka stötta och hjälpa varandra. Vi får fösöka tänka positivt och jag VET att du alltid kommer vara en jätte duktig dansare. Ja du har tappat konditionen nu men din känsla för dansen tappar du aldrig. Vi får kämpa på och lita på de människor som försöker hjälpa till så att allt blir bättre. ÅLSKAR dig så mycket och vill inte att du ska må dåligt. Jag ska be för att du snart blir frisk. Pussssssssssss

    SvaraRadera