tisdag 18 augusti 2009

Tisdag

Idag jobbade jag bara en liten stund för att sen åka till läkaren med pappa.. Och inget svar som vanligt " vi får vänta och se" blir så trött på läkare!! iaf.. sen åkte vi vidare in till stan för att handla till mammsen eftersom hennes födelsedag är imorgon:) Hoppas hon blir lite nöjd iaf..
Och självklart hittar man till sig själv när man inte ska göra det, men det blev en sjal och ett par örehängen iaf;) hahah..

Imorgon ska jag "spela" medvetslös och att jag har brutit benet typ eller ngt liknande:P Pappas värnpliktiga ska nämligen utbildas i förstahjälpen lr nått sånt.. så ska va deras provdockaXD får se om pappa och mamma kommer ner för att ta lite kort när jag skriker och blöder;)xD haha! aja det blir säkert as bra!
Sen på kvällen kommer sofie och filip för att fira mammsen och äta grillat plus tårta:D hihi.

Börjar skolan på torsdag och sen efter det ska jag på stan med soffan om jag nu har fått min lön som jag verkligen hoppas på!!:D


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar