fredag 24 juli 2009

hm..

Har jobbat idag blev rätt länge fick jobba över två timmar.. sen va det hem äta mat för att sen förbereda inför imorgon.. men det fixar sig ska upp tidigt imrogon så har ju flera timmar på mig;) det ska ju inte va klart förens typ vid 12:P aja..
har iaf gjort schemat med danserna..


Har haft så mycket att tänka på på sista tiden.. har jobbat varje dag nästan har varit ledig högst 1 dagi veckan sen har man gäster, som är underbara!! men man hinner aldrig slappna av..
Har inte varit med mina kompisar någon gång typ i sommar men men jag klarar mig.
Har träffat johan för sista gången också kändes inte riktigt som ett bra avslut på det hela men men.. Måste sova nu om jag ska orka imorgon.
Puss på er och god natt<3>

3 kommentarer:

  1. yeshim stuxmountain!24 juli 2009 kl. 17:50

    Vi får väl endå tänka positivt. Go Eric go!!

    SvaraRadera
  2. hah! ett stort skämt. förstår inte ditt problem?

    SvaraRadera
  3. Haha jag skojade! Shit.. Jag kommer sakna dig. Okej om du inte tycker detta är tråkigt men det tycker iaf jag. Synd att det slöt såhär.

    SvaraRadera